Kurs i time management

Kurs i Timemanagement

Når man skal håndtere ulike oppgaver i en hektisk arbeidshverdag, være seg personal- og fagansvar, i tillegg til administrative oppgaver og rapportering, opplever mange ledere og medarbeidere at tiden ikke strekker til. Hvordan kan vi løse dette gjennom struktur, kontroll og planlegging?

Kurset gir verktøy og innsikt i hvordan:

  • Identifisere tidstyver
  • Kontrollere i motivasjonsøyemed
  • Å planlegge arbeidsoppgaver slik at ingenting blir glemt
  • Kurset tar for seg øvelser og teknikker som gir deg større forståelse for hvilke faktorer som stykker opp flyten i arbeidseffektiviteten.
  • Hvordan påvirker stress en persons arbeidskapasitet, både i positiv og negativ forstand?
  • Hvilke teknikker kan man øve på for å få bedre kontroll på både egen og medarbeideres tidsbruk og prioriteringer?
  • Hvilke forestillinger vil være effektive i forhold til kommunikasjon i forbindelse med delegering eller kontroll?

Kurset har høy grad av deltakerinvolvering. Kurset tar for seg deltakernes egen hverdag, og gir konkrete tips og teknikker i forhold til å bedre egen tidsbruk, fjerne tidstyver og bidrar til høyere effektivitet, struktur og forutsigbarhet i jobbsituasjon. Kurset kan gjennomføres digitalt eller fysisk. Pris avhenger av antall deltakere. Ta kontakt med oss for mer informasjon og tilbud.

Bestill kurs ved å fylle ut skjemaet under så tar vi kontakt med deg

Felter merket med * er påkrevet å fylle ut.